Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

«Βόμβες» Κούγια: Στον αέρα η μπόχα του ελληνικού ποδοσφαίρου Είχε ενημερώσει Πατέρα και Πιλάβιο που σιωπούσαν


“Βόμβες” στο σαθρό οικοδόμημα του ελληνικού ποδοσφαίρου έβαλε ο Αλέξης Κούγιας που δημοσιοποίησε απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες του Αχιλλέα Μπέου, μέσα από τις οποίες φέρεται ο ιδιοκτήτης του Ολυμπιακού Βόλου να πλησιάζει διαιτητές, να τους απειλεί και γενικώς να κινείται με σκοτεινές μεθόδους στο χώρο του ποδοσφαίρου. Εμπλέκεται και ο Βαγγέλης Μαρινάκης, που από τα λεγόμενα του κ.Μπέου στις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες, φέρεται να πρότεινε 200.000 ευρώ στον Γιώργο Δαλούκα, για να δωροδοκήσει τον Ιταλό διαιτητή του αγώνα Μακάμπι-Ολυμπιακός.


Ο Αλέξης Κούγιας μίλησε για “ψυχρή λογική μας εγκληματικής οργάνωσης”, για ένα “τρομερό κύκλωμα” που καθορίζει ποιοι διαιτητές θα σφυρίξουν στα επαγγελματικά πρωταθλήματα και ποιες ομάδες θα ανέβουν στη δεύτερη και την πρώτη Εθνική. “Δυόμισι χρόνια φωνάζω, είχα κάνει καταγγελίες για την Ηλιούπολη και τον ιδιοκτήτη της κ.Τσακογιάννη.” Πρόσθεσε επίσης ότι η Παναχαϊκή βολοδέρνει σε αυτό το βόθρο της τρίτης εθνικής, μόνο και μόνο γιατί προωθούνται ομάδες στη δεύτερη εθνική που θα βοηθήσουν το στοίχημα και μόνο και μόνο για να μην εισέλθω ο ίδιος στο στο ΔΣ της Β’ Εθνικής και μετά της Σούπερ Λίγκας.

Ο δικηγόρος και πρόεδρος της Παναχαϊκής, τόνισε ότι σήμερα παρέδωσε το φάκελο με τα δυο cd's που ήρθαν στο γραφείο του πριν από δυο εβδομάδες, στην προϊσταμένη της εισαγγελίας Αθηνών, Ελένη Ράικου, ενώ λίγο αργότερα έδωσε και δίωρη κατάθεση.

Σύμφωνα με όσα είπε ο κ.Κούγιας από τις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες προκύπτει ότι:

-Ο Αχιλλέας Μπέος και οι άγνωστοι συνεργοί του μπορούν να ορίζουν όποιον διαιτητή θέλουν, ακόμη και στη Σούπερ Λίγκα.

-Ο Αχιλλέας Μπέος έκανε απόπειρα δωροδοκίας στο διαιτητή Δαλούκα.

-Πριν τον αγώνα Μακάμπι-Ολυμπιακός προσπάθησε στην Ιταλία να πλησιάσει το διαιτητή.

-Σύμφωνα με τον Αχιλλέα Μπέο τον διαιτητή Δαλούκα πλησίασε ο κύριος Μαρινάκης, του πρόσφερε 200.000 ευρώ, και του έδωσε το λόγο της τιμής του ότι θα τον πλησιάσει. Λίγο αργότερα ο κ.Μπέος φέρεται να λέει ότι ο Δαλούκας δεν μπόρεσε να πλησιάσει τον Ιταλό διαιτητή διότι είναι νέος και θέλει να κάνει καριέρα. “Βαγγέλη ψάξου!” ακούγεται να λέει (απευθυνόμενος προφανώς προς τον κ.Μαρινάκη) ο κ.Μπέος.

-Μετά το ματς Μακάμπι-Ολυμπιακός ο κ. Μπέος συνάντησε τον κ. Δαλούκα και διηγείται τι του είπε με εκφράσεις χυδαίες

-Ο Αχιλλέας Μπέος είπε στο Δαλούκα ότι έχει τη δυνατότητα να τον βάλει να σφυρίξει, ότι θέλει από αυτόν (και όχι τον Κάκο) πριν τον βάλει να σφυρίξει ότι θα υποσχεθεί να παίξει 52-48 υπέρ του Άρη με τον Παναθηναϊκό. Διηγείται επίσης τι έκανε στο ημίχρονο αυτού του αγώνα στο κινητό του κ. Δαλούκα.

-Ο Αχιλλέας Μπέος μπροστά στη γυναίκα του Δαλούκα απείλησε ευθέως τον ίδιο πως αν δεν τηρήσει την υπόσχεσή του, θα έρθουν Ρώσοι, Βούλγαροι και Ρουμάνοι.


Σιωπούσαν Πατέρας και Πιλάβιος

Σύμφωνα με τον Αλέξη Κούγια το υλικό ήρθε στα χέρια του προφανώς επειδή είχε αναλάβει την υπεράσπιση Δαλούκα. Όπως είπε αρχικώς πίστεψε ότι αποστολέας ήταν ο Νικόλας Πατέρας. “Νόμιζα πως με επέλεξε για να τις βγάλω στη δημοσιότητα. Μόλις ήρθαν οι κασέτες, ήρθαν και τις παρέλαβαν στο γραφείο μου τρεις συνεργάτες, επικοινώνησα και μίλησα με τον Νικόλα Πατέρα. Αιφνιδιάστηκε. Έδειξε μία ειλικρινή έκπληξη. Του είπα να τις ακούσουμε μαζί, γιατί εγώ μόνος μου δεν μπορώ να σηκώσω αυτό το βάρος. Τις ακούσαμε και τον κάλεσα ως πρώην πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας και του ΠΑΟ να μιλήσει σε συνέντευξη Τύπου. Η συμπεριφορά του τις επόμενες μέρες με απογοήτευσε γιατί δεν έκανε τίποτα”

Αμέσως μετά πήγε και βρήκε τον Σοφοκλή Πιλάβιο. “Κι εκεί όμως δεν έγινε τίποτα. Είχα αποφασίσει να κάνω σήμερα αυτή τη συνέντευξη και σήμερα την κάνω. Για το ελληνικό ποδόσφαιρο είναι ήττα να το κάνει αυτό ο πρόεδρος της Παναχαϊκής και να μην το κάνει ο πρόεδρος της ΕΠΟ ή ο πρώην πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας και της ΠΑΕ Παναθηναϊκός....”


Ο κ.Κούγιας πρόσθεσε ότι στο τελευταίο κομμάτι (των συνομιλιών Μπέου) γίνεται αναφορά στο κύκλωμα του στοιχήματος "που είναι ανεξέλεγκτο κι επειδή έχασε κόσμος τα λεφτά του, ο Μπέος δεν ξέρει πώς θα αντιδράσει". Εξέφρασε την ελπίδα "να γίνει κάτι για το ελληνικό ποδόσφαιρο, να πάψουν να υπάρχουν Μπέοι και Τσακογιάννηδες, αλλά και κάποιοι υπάλληλοι στην ΕΠΟ που έχουν μοναδικό τους μέλημα πώς θα στήνουν τα ματς ακόμη και στα περιφερειακά πρωταθλήματα. Για όλα αυτά έχω καταθέσει".


Κατά τον κ.Κούγια, αν τον μηνύσει ο Αχιλλέας Μπέος έχει το δικαίωμα να καταθέσει στο δικαστήριο το ηχητικό υλικό για να ακουστεί. Απηύθυνε μάλιστα έκκληση στον πρωθυπουργό να δει προσωπικά το θέμα, για να πάψει όπως είπε το ποδόσφαιρο να βρίσκεται στα χέρια κακοποιών. “Από το 1996, οι άνθρωποι αυτοί πουλάνε προστασία. Επιτυχημένος πια στην Ελλάδα είναι ο κακοποιός, αυτός που δεν έχει δουλειά, που σκέφτεται μόνο τον εαυτό του κι εξασφαλίζει την ατιμωρησία. Πουλάνε προστασία σε αυτόν που τους χρησιμοποιεί, τον παγιδεύουν και τον εκβιάζουν. Αυτό έχει πάθει κατά την άποψή μου και ο κύριος Μαρινάκης. Θέλω να πιστεύω πως δεν θα το πάθει και ο κύριος Πιλάβιος. Σε πέντε λεπτά από τώρα δεν πρέπει να υπάρχει η ΚΕΔ που ορίζει τους διαιτητές που θέλει ο Μπέος ή η παρέα του. Εγώ κατέθεσα κι έδωσα τις κασέτες. Ο ρόλος μου τελείωσε...”


Μπέος: Μονταρισμένο υλικό


Μιάμισι ώρα μετά τη συνέντευξη Τύπου Κούγια στην Πάτρα, ο Αχιλλέας Μπέος δήλωσε ότι το υλικό είναι κατασκευασμένο και μονταρισμένο. "Υπάρχουν πολλοί διάλογοι μου, που τους έκοψαν και τους έραψαν όπως ήθελαν. Επίσης αποκαλύπτω ότι από την άλλη μεριά συνομιλητής μου ήταν ο κ.Πατέρας. Αυτός τα ηχογράφησε όλα."


Ο κ.Μπέος δήλωσε ότι λόγω της σοβαρότητας της κατάστασης, την προγραμματισμένη για την Παρασκευή συνέντευξη Τύπου, θα την δώσει αύριο (Πέμπτη).


Δήλωση Δαλούκα

Σε γραπτή δήλωση προέβη ο διαιτητής Γιώργος Δαλούκας που αρνείται πως είχε οποιαδήποτε συνάντηση ή συζήτηση με τον κ.Μαρινάκη. Δεν λέει όμως λέξη και άρα δεν διαψεύδει, τη συνομιλία που φέρεται να είχε μαζί του ο Αχιλλέας Μπέος πριν και μετά τον αγώνα Άρη-Παναθηναϊκού.

"Μετά τον θόρυβο που δημιουργήθηκε γύρω από το όνομά μου και την αναφορά σε ονόματα παραγόντων του ποδοσφαίρου θα ήθελα να δηλώσω τα εξής : ουδέποτε συναντήθηκα ή συζήτησα με τον κ. Μαρινάκη το οποιοδήποτε θέμα ποδοσφαιρικού ή μη περιεχομένου. Επίσης , ουδέποτε έστειλα επιστολή τόσο σε Ε.Π.Ο. όσο και σε U.E.F.A. που να αφορά πιθανή εμπλοκή μου σε οποιοδήποτε παιχνίδι . Όσον αφορά τα περί απειλών σε βάρος μου έχω ήδη ενημερώσει την Αστυνομική Διεύθυνση Μαγνησίας.

Θέλω να παρακαλέσω τα Μ.Μ.Ε να μην αναμειγνύουν το ονομά μου σε οποιεσδήποτε ιστορίες παρόμοιας μορφής με αυτές που έχουν δεί το φώς της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες καθώς σε όλα μου τα χρόνια υπήρξα έντιμος και συνεπής στις υποχρεώσεις μου, οικογενειακές, επαγγελματικές και αγωνιστικές."


Εξάλλου από την ΠΑΕ Ολυμπιακός τονίζεται ανεπίσημα πως δεν έγινε ποτέ συζήτηση ή συνάντηση του προέδρου της ομάδας με τον Γιώργο Δαλούκα. "Ο κύριος Μαρινάκης ουδεμία σχέση έχει με όλα αυτά και γι’ αυτό δεν ασχολούμαστε" ειπώθηκε χαρακτηριστικά.

ΕΠΟ: Να χυθεί άπλετο φως

Τελευταίκα και ...καταϊδρωμένη πήρε θέση η ΕΠΟ. Με ανακοίνωση που εξέδωσε η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία χρησιμοποιεί τον συνήθη ξύλινο πολιτικό λόγο. Τονίζει πως θα κάνει ότι περνάει από το χέρι της για να διευκολύνει το έργο της δικαιοσύνης, ενώ παράλληλα αφήνει αιχμές κατά του Αλέξη Κούγια, λέγοντας ότι "οι πληροφορίες δεν συνοδεύονται από ουσιαστικά και επίσημα στοιχεία".

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

"Πάγια θέση της Ε.Π.Ο. είναι να χυθεί άπλετο φως σε κάθε περίπτωση που σχετίζεται με παράνομες δραστηριότητες. Αναμένουμε να παραλάβουμε το συντομότερο δυνατόν το υλικό που κατατέθηκε σήμερα στην τακτική δικαιοσύνη, το οποίο θα διαβιβαστεί στον Ποδοσφαιρικό Εισαγγελέα της ΕΠΟ για τις απαιτούμενες, εκ μέρους του, ενέργειες.

Αυτή είναι η ορθή διαδικασία την οποία η Ομοσπονδία είναι υποχρεωμένη να τηρήσει και όχι να ακολουθήσει τη διακίνηση πληροφοριών, που δεν συνοδεύονται από ουσιαστικά και επίσημα στοιχεία.

Η Ομοσπονδία θα συνεχίσει να παράσχει τη μέγιστη διευκόλυνση στο έργο της δικαιοσύνης, όπως έπραξε πρόσφατα στην υπόθεση των φερόμενων ως ύποπτων αγώνων, και δεν θα πάψει να χρησιμοποιεί όλα τα όπλα της και να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του πολέμου κατά της διαφθοράς. Σύμμαχοί μας σε αυτόν τον πόλεμο είναι όλοι όσοι συντάσσονται με την αδιαπραγμάτευτη αρχή μας για ένα καθαρό ποδόσφαιρο".

Το περιεχόμενο του 1ου cd (όπως το αποκάλυψε ο κ.Κούγιας, για το Μακάμπι-Ολυμπιακός - η φωνή που ακούγεται είναι του Αχιλλέα Μπέου):

"Το είπε, το παραδέχεται ο Δαλούκας. Μίλησε με αυτόν κι ότι είχαν συμφωνήσει αυτά. Όχι, του είπα ότι αυτά τα πράγματα κακώς τα έκανε πίσω από την πλάτη μου και ‘Έχεις βγει εκτεθειμένος. Εγώ εκείνη την εποχή ήμουν στην Ιταλία με την ομάδα μου. Με παίρνει τηλέφωνο πριν το περιστατικό. Άκουσέ με να δεις πώς έχει. Του λέω ‘Είμαι στην Ιταλία. Έχω δυο-τρεις ανθρώπους εδώ, μήπως βρούμε άκρη. Τον παίρνω τηλέφωνο την Παρασκευή και του λέω «Δεν υπάρχει τίποτα». Είναι ένας νέος διαιτητής, ο οποίος θέλει να κάνει καριέρα, δεν πλησιάζεται. Αυτό μου είπαν οι άνθρωποι οι δικοί μου. Και τον παίρνω τηλέφωνο και του λέω δεν υπάρχει τίποτα από εδώ. Άρα ψάξου. Του λέω «Βαγγέλη, οι άνθρωποι που έστειλα μου είπαν αυτό κι αυτό. Ξέχασέ το, ψάξου μόνος σου».

Μετά το ματς που έπαιζε με τους Ισραηλινούς με παίρνει τρελαμένος και μου λέει «Έχω τρελαθεί» κι αυτά. «Και φταις κι εσύ». Του λέω «Εγώ; Πού φταίω εγώ;». Του λέω «Βαγγέλη, από πού κι ως πού έχω εγώ κάποια συμμετοχή. Με πήρες να με ενημερώσεις; Εγώ στην Ιταλία σε πήρα. Του λέω «Σκέφτεσαι να μην σε έπαιρνα; Θα νόμιζες ότι πάμε να τα κάνουμε πλακάκια». Και τον παίρνω τηλέφωνο και του λέω «Θέλω να σε δω. Τι μα..κία έχεις κάνει; Τον Δαλούκα».

Πάω στο Βόλο, Τον φωνάζω. Του λέω «μο..πανο, μαζί τελειώσαμε». Δεν πήρε τα λεφτά. Θα υπήρχε λόγος τιμής. Και το ένα και το άλλο. Ό,τι μου είπε ο Βαγγέλης, μου είπε κι αυτός. Και το λέω «Τελειώσαμε μαζί, δεν θέλω ούτε καλημέρα. Σε έσωσα. Ξέρω πώς χειρίζονται τα πράγματα. Ξέρεις τι θα έλεγα στον Βαγγέλη. Δώσ' του τα 200.000».

Το περιεχόμενο του 2ου cd (όπως το αποκάλυψε ο κ.Κούγιας για το Άρης-Παναθηναϊκός- ακούγεται η φωνή του Αχιλλέα Μπέου):

"Toυ λέω αν είναι να βγει ο Κάκος εκει πάνω βάλε μου τον Δαλούκα, ο οποίος Δαλούκας θα παίξει 52-48 Άρη. Τα σπόρια θα τα δώσει στον Άρη.

Τον παίρνω τηλέφωνο εγώ. Του λέω πρόσεξε. Σε παίρνω τηλέφωνο για ένα συγκεκριμένο πράγμα. Εάν θα μπεις εκεί, θα βοηθήσεις; Πρόσεξε δεν θέλω να κάνεις έγκλημα. Να βοηθήσεις. Θα βοηθήσεις;

Μου λέει ότι μου πεις. Του λέω πρόσεχε γιατί θα γίνει της πουτ... Και δεν θέλω να είμαι εγώ στην μέση. Να μην εκτεθώ. Μου λέει προχώρα. Μου λέει για τα... Θα το κανονίσω αυτό αν όλα πάνε καλά.

Μπροστά στην γυναίκα του του λέω φεύγεις για την Θεσσαλονίκη. Πρόσεξε καλά. Και πάει πάνω. Βλέπω το πέναλτι στην τηλεόραση. Τον παίρνω στο ημίχρονο. Το έχει κλειστό. Τον ξαναπαίρνω, το έχει ανοιχτό δεν απαντά. Και τον πήρα μετά το βράδυ. Τότε του είπα ότι γαμ... του Δαλούκα.

Ότι είσαι μουν...ο! Άρα λοιπόν είσαι διπρόσωπος. Όταν τον πήρα στην Πολωνία και του είπα πρόσεχε, θα βγεις να βοηθήσεις;

Μην με εκθέσεις, γιατί τότε θα έρθουν Ρώσοι, Βούλγαροι, Ρουμάνοι και δεν θα μπορώ να τους ελέγξω. Τον ρώτησα αν θέλεις να παίξεις. Του είπα πρόσεχε θα έρθει κόσμος που δεν μπορώ να ελέγξω. Και μην μου λες μετά να μπω ή να μην μπω μπροστά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου