Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Oδηγούμε: Nissan Micra 1.2


Το να φτιάξεις ένα νέο μοντέλο που να είναι προσιτό στις αναπτυσσόμενες χώρες και ταυτόχρονα αρκετά εξελιγμένο ώστε να ικανοποιεί τους Δυτικοευρωπαίους, δεν είναι εύκολο. Στην περίπτωση του νέου Nissan Micra απαιτούσε μια ολοκαίνουργη πλατφόρμα. Η εξωτερική σχεδίαση είναι συμβατική, όμως υπάρχουν καινοτομίες κάτω από το καπό.
Η Nissan έχει σχεδιάσει έναν εντελώς νέο, 3κύλινδρο 1.200άρη με 79 ίππους. Για την ευρωπαϊκή αγορά περιέργως δεν προσφέρεται κινητήρας ντίζελ, αλλά μια έκδοση του
παραπάνω βενζινοκινητήρα, με μηχανικό υπερσυμπιεστή, άμεσο ψεκασμό και λειτουργία στον κύκλο Miller για οικονομία. Αποδίδει 98 ίππους και εκπέμπει μόλις 96 gr CO2/km. Στάνταρ είναι ένα χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο, όμως υπάρχει κι ένα νέο αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT).
Το νέο Micra είναι πανεύκολο στην οδήγηση, ελαφρύ σε αίσθηση και εκπληκτικά ευέλικτο, με κύκλο στροφής μόλις 9,0 m. Παρά το μικρό του βάρος δείχνει να πατάει σταθερά στο δρόμο, ενώ κυλάει άνετα και ήσυχα, με την ανάρτηση να απορροφά αποτελεσματικά τις όποιες λακκούβες συναντήσαμε. Η μεγαλύτερη έκπληξη ήταν το πόσο ξεκούραστα ταξίδευε, με τον κινητήρα να λειτουργεί ομαλά κι αθόρυβα, ειδικά με το κιβώτιο CVT.
Με αριθμούς

Κινητήρας (κ.εκ.)
1.198
Ισχύς (ίπποι)
79
Ροπή (kgm)
10,8
0-100 km/h (sec) δ/α
Τελική (km/h) δ/α
Κατανάλωση (λ./100 km)
4,8
Εκπομπές CO2 (gr/km) 115
Υπέρ
Ευκολία οδήγησης, ευελιξία, κατανάλωση, εκπομπές CO2, άνεση ανάρτησης, οδική συμπεριφορά, ευρυχωρία καμπίνας
Κατά
Ποιότητα καμπίνας, επιδόσεις, θόρυβος κινητήρα


Το Autocar λέει... 3/5
Ένα πραγματικά παγκόσμιο αυτοκίνητο, το οποίο περιμένουμε με ανυπομονησία στην ευρωπαϊκή αγορά. Ο τρικύλινδρος κινητήρας το καθιστά εξαιρετικά οικονομικό.
πηγη : www.autocar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου