Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Παλαθουέλος:«Ακόμα μου χρωστάτε λεφτά»!

Ο Ρούμπεν Παλαθουέλος δήλωσε ότι παρόλο που όλα είναι πιθανά στο ποδόσφαιρο το βλέπει πολύ δύσκολο να επιστρέψει στον Άρη, καθώς υπάρχουν ακόμη οικονομικές εκκρεμότητες από την προηγούμενη θητεία του.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στα «Αθλητικά Νέα 98.7»:
«Δεν γνωρίζω τίποτα για τον Άρη. Δεν έχει γίνει καμία συζήτηση ούτε με εμένα ούτε με τον μάνατζερ μου. Δεν με εκπροσωπεί ο Μανέλ Φερέρ, απλώς είχε μεσολαβήσει να έρθω στον Άρη.

Για την Χαρτς:
«Είμαι πολύ χαρούμενος για την τετραετία μου στην ομάδα. Δε θα παίξω ξανά στην Χαρτς. Ίσως να γυρίσω στην Ισπανία. Βρίσκομαι σε επαφές με ομάδες. Θα συζητήσω με την οικογένειά μου και θα αποφασίσω».

Για το ενδεχόμενο να επιστρέψει στον Άρη:
«Ο Άρης μου χρωστάει χρήματα από την παρουσία μου στην ομάδα και περιμένω λύση από την ΦΙΦΑ όπου έχει πάει η υπόθεση. Στο ποδόσφαιρο όλα είναι πιθανά, αλλά δε νομίζω ότι θα παίξω ξανά στον Άρη, ακόμη και όταν κλείσει αυτή η εκκρεμότητα που υπάρχει ανάμεσα μας».

Για τις αναμνήσεις που έχει από τον Άρη:
«Ήμουν χαρούμενος στον Άρη. Έκανα καλή σεζόν, η πόλη μου άρεσε και έκανα πολλούς φίλους όπως ο Χαβίτο. Από την στιγμή που δεν με πλήρωνε ο Άρης έπρεπε να βρω άλλη ομάδα. Ήρθε μια πολύ καλή πρόταση από την Χαρτς και αποφάσισα να φύγω. Ο Άρης λειτούργησε πολύ καλά για μένα, καθώς μετά αγωνίστηκα σε μεγαλύτερο πρωτάθλημα».

Για το αν γνωρίζει αν υπήρχε κάποιο συμφωνητικό ανάμεσα στον Άρη και την ομάδα του για οψιόν αγοράς, που δεν τηρήθηκε από τους Ισπανούς, τόνισε:
«Αυτό δεν είναι αλήθεια. Ήμουν δανεικός για έναν χρόνο στον Άρη. Η ομάδα μου με πούλησε στην Χαρτς και πήγα εκεί. Δε θα μπορούσα να εκδώσω δελτίο αν υπήρχε αυτή η συμφωνία».

1 σχόλιο:

  1. αντε ρε αριανοι κοντοψωληδες...τραβατε σε καμια πλατεια.. που σε κανα χρονο ουτε λεφτα για το αστικό λεωφορειο δε θα εχετε να σας παει στο γηπεδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή